Specialista/tka Back office new [Czech Republic]


 

Popis zaměstnavatele

Naším klientem je významná energetická společnost.

Náplň práce

Pro našeho významného klienta, společnost působící v oblasti energetiky, hledáme posilu do týmu Back Office.

$ads={1}

Co Vás čeká:
  • Administrativní činnost
  • Kontrola správnosti smluv a dokumentů
  • Komunikace s partnery společnosti
  • Komunikace v rámci společnosti
  • Činnosti spojené se změnou dodavatele

Požadavky

  • Kolegu s ukončeným SŠ/SOU vzděláním zakončeným maturitou
  • Týmového hráče s komunikačními dovednostmi, proklientským přístupem
  • Spolupracovníka s plynulou znalostí češtiny
  • Uživatele PC (balíček MS Office min. na střední úrovni)
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou, ne však podmínkou
  • Znalost systému SAP (CRM, IS-U) výhodou

Nabízíme

  • Pracovní dobu na 37,5 hod/týden (HPP), pružná pracovní doba s pevnou částí od 9:00 do 14:00
  • Nováčky řádně proškolíme
  • Motivující mzdové ohodnocení + měsíční bonusy za odvedenou práci
  • Stravenky v hodnotě 140 Kč
  • 5 týdnů dovolené
  • Sick days
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
  • Možnost profesního vzdělávání
  • Moderní a pohodlné pracovní prostředí nedaleko tramvajové zastávky Kubánské náměstí
  • Nástup od 1. 7. 2023

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال